Spring naar inhoud
Zoeken
Cityguys in pers header

Cityguys in de media

Roger Bloem Steven Strijbosch JP Schaddé van Dooren RogerSteven & JP

Zo nu en dan kloppen andere media bij ons aan of we iets nuttigs willen zeggen. Over Cityguys, onze evenementen, citymarketing in het algemeen, het leven als blogger, nooit koken of waarom JP altijd stipjes draagt. Een verzameling van onze ramblings in de media.

RTL Nieuws komt gezel­lig langs op ons 0.0%-feest

In januari 2020 is het onmogelijke gebeurd: de Cityguys deden een maand lang aan alcoholische onthouding. Geen bier. Geen cocktails. Geen Jäger voor de dorst. Een hel, maar we hielden het vol. Alhoewel, op 31 januari 2020 organiseerden we samen met Rutte Gin een faalfeestje. RTL Nieuws deed verslag van de avond dat iedereen EIN-DE-LIJK weer mocht drinken.

Cityguys TV

PowNews interviewt ons over foodtrends op de Horecava

Schuim komt langs op onze Reg­ulierd­wars Street Take-over

Als Hans van der Beek van Het Parool langskomt op je evenement ga je toch nóg wat harder slurpen. Tijdens de Horecava organiseerden we evenementen bij Roses by Sal, Bar Broker en Duke of Tokyo. Twee daarvan zijn inmiddels overleden, maar gelukkig hebben we dit fantastische interview nog.

Esquire jp steven roger

Driemaal stonden we (veel te hoog) in de FlavorFlav Top 100, champagne!

Schermafbeelding 2020 06 06 om 15 34 08

Een interview in Entree Magazine met uw razende reporters, al zijn we in het echt best lui.

Wijn Spi­js Mag­a­zine: Fol­low Friday

Elke week zet Wijn Spijs Magazine een andere foodie of wijnlover in het zonnetje in de minirubriek Follow Friday. Hier gaat het over leuke mensen met een passie voor de mooie en lekkere dingen in het leven. Instagrammers die het waard zijn om te volgen, daar hun toffe feed, (wijn)reizen, restauranttips of grappige en persoonlijke stories. Lees hier de interviews met JP en Roger.

Follow Friday | JP van Cityguys zoekt (en vindt) de allerleukste hotspots

En lees ook het interview met Roger:

Follow Friday | Cityguys | Roger Bloem

Cityguys op Horecava

De Cityguys zijn dit jaar voor het eerst present op de beurs met een eigen stand die er net als hun Instagramposts meer dan gelikt uit ziet. Roger Bloem heeft net zijn buikje vol gegeten als jurylid in de hamburgerwedstrijd en Jean-Paul Schaddé van Dooren schoof acht hotdogs naar binnen als jurylid van de hotdogcompetitie. Hun doel van de Horecava? Vrouwen versieren, grijnst Jean-Paul en checkt vanuit zijn ooghoeken de dames die in groten getale en in alle soorten en maten voorbijkomen en waarvan velen even blijven staan voor een praatje, of een GT. ,,Nee hoor, ons echte doel is om ondernemers social media advies te geven.” Lees verder…

https://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2018/01/drone-showkoks-bier-en-mooie-bazen-op-horecava

Metro mooie bazen op Horecava

Het Parool: Een kijk­je in hip­ster heaven

Schuim – Hans van der Beek doet elke dag verslag van feesten, presentaties en andere belangrijke bijeenkomsten in Amsterdam. Vandaag: Cityguys YouTube Channel Releaseparty.

Toen ik twee jaar geleden met deze rubriek begon, kwam ik telkens een jongeman tegen die er nogal opvallend uitzag. Goeie kop, rode baard, de snor in puntjes gedraaid.

Ik dacht, die zal wel voor iemand anders het Schuimmeisje uithangen en vroeg hem wat hij deed voor zijn brood. Hij was met sabbatical, zei hij. Begin dertig, schat ik.

Deze Jean-Paul Schaddé van Dooren, beter JP, had een site, Cityguys, en daarop werden net geopende kroegen, restaurants of hotelbars besproken. Maar nu dus een sabbatical. Ik onderging het allemaal als onderdeel van mijn nieuwe, wondere wereld. Lees verder…

https://www.parool.nl/stadsgids/een-kijkje-in-hipster-heaven~a4507304/
Het Parool Cityguys

Metro: Tachtien Bloody Mary’s graag voor de Cityguys

Een paar uur met de Cityguys en je gaat met een blos op je kop en dronken naar huis. Hun YouTube-kanaal gaat bijna live.

Nieuw Duo

Bassie en Adriaan kennen we nu wel, net als Bonny en Clyde en Bert en Ernie. Vanaf woensdag kan de hele wereld via YouTube kennismaken met dit nieuwe olijke duo, dat in Amsterdam al enige bekendheid geniet, zeker in de cocktail- en hamburgerscene en alles daartussen. Op hun Cityguys-kanaal geven Jean-Paul (JP) Schaddé van Dooren en Roger Bloem een inkijkje in menig keuken, bar, restaurant, hotel, stad ‘en vooral gezelligheid’. Ze hebben nu een jaar of twee een website en populair Instagramaccount en Facebookpagina waar ze tips geven, op geheel eigenwijze eigen wijze. Ja, ze zijn foodbloggers, „maar we doen niet aan van die speltbroodshit-posts en dat quinoagekut, hoor.” Lees verder…

https://www.metronieuws.nl/nieuws/amsterdam/2017/07/tachtien-bloody-marys-graag-voor-de-cityguys

Metro Cityguys

Greater Venuez: Hotspot hop­pen met de man­nen van Cityguys

Kom jij graag in de nieuwste hotspots in Amsterdam, drink je het liefst cocktails in de beste cocktailbars, en eet je graag in goede restaurants? Goede kans dat je dan, zonder het te weten, in de aanwezigheid bent geweest van de Cityguys. De mannen van Cityguys.nl hebben namelijk de zware taak op zich genomen elke dag weer het beste eten, de lekkerste cocktail of het leukste feestje te vinden, om dat vervolgens met de wereld te delen. Maar wie zijn de Cityguys eigenlijk? GreaterVenues is ook altijd op zoek naar de nieuwste hotspots voor events, en sprak daarom met de mannen – in een hopeloze poging te achterhalen wat ze nou precies doen, wat het verdienmodel is en waar Cityguys naartoe gaat. Lees verder…

https://www.greatervenues.com/insight/hotspot-hoppen-met-de-mannen-van-cityguys/

Greater Venuez publicatie

Fla­vor Flav: Q&A met Roger Bloem

Roger Bloem werd op zijn achttiende de jongste restaurantmanager van een Burger King ooit. Hij rolde van daaruit verder de fastfood wereld in en werkte onder andere als marketing manager van Burger King Nederland en hij veranderde de strategie bij Smullers. Lees verder…

http://favorflav.com/nl/people/qa-met-roger-bloem/

Q and A met Roger Bloem Flavor Flav

NOS: Zo maak jij onge­merkt réclame voor deze restau­rants op Instagram

Een milkshake met een donut, slagroom en schuimpjes erop of een rijk versierde avocadoburger. Voordat je je tanden in het eten zet, pak je eerst nog even je telefoon om alles op Instagram te zetten. Lees verder…

https://nos.nl/op3/artikel/2193351-zo-maak-jij-ongemerkt-reclame-voor-deze-restaurants-op-instagram.html

Cityguys op NOS

Entreemagazine: Blog­gers in de media

Is uw zaak al bloggerbestendig? Hashtag op de kaart, flatteuze belichting, een persoonlijk verhaal en Instagramwaardige gerechten? Zo niet, dan kunt u nog veel winnen. Bloggers zijn namelijk steeds invloedrijker. Hun belangrijkste advies? “Vraag ons gerust om hulp.” Lees verder…

http://www.entreemagazine.nl/nieuws/innovatie/achtergrondartikel-bloggers-de-horeca29479

Cityguys in Entreemagazine

Smul­paap­je: In de keuken met — de man­nen van Cityguys

De mannen van het zeer succesvolle ‘urban blog’ Cityguys gaan meerdere keren per week voor hun site uit eten. Hoe ontstond deze bijzondere site en hoe ziet hun leven, dat draait om eten en drinken in Amsterdam, er uit?

Ik ging de keuken in met deze Cityguys, maar daarvoor moesten we wel naar de keuken van iemand anders. Waarom? Lees maar! Lees verder…

http://www.smulpaapje.nl/nieuws/in-de-keuken-met–de-mannen-van-cityguys/

Cityguys in Smulpaapje

We Are First: Influ­encer aan het woord #12

Roger is een van de twee oprichters van Cityguys. Daar delen ze de tofste, lekkerste, leukste en chillste locaties van Amsterdam en Rotterdam, maar ook van Berlijn, Miami en meer. We vroegen hem naar samenwerkingen en events waar hij het meest hongerig van wordt. Lees verder…

https://blog.wearefirst.nl/influencer-aan-het-woord-12-64bfce4af66f

We Are First Influencer Marketing

Coopr: PR-Klaag­muur

Het is woensdag en dat betekent op de Coopr blog maar één ding: tijd voor de PR-Klaagmuur. Deze week laten JP Schaddé van Dooren en Roger Bloem van Cityguys.nl van zich horen. Voor hun platform zijn ze altijd op zoek naar de tofste en lekkerste locaties in Amsterdam en Rotterdam, met hier en daar een uitstapje naar een ander land of andere stad. Op ons verzoek maken de lekkerste hamburgers en chillste biertenten plaats voor een blog over PR-adviseurs, persbenadering en het medialandschap. En daar kunnen deze mannen vanuit twee kanten wat over zeggen. Ze hebben zelf een achtergrond en/of baan in de communicatie en ze zijn natuurlijk dé Cityguys. Lees mee!

Lees verder…

Coo PR PR Klaagmuur

Volk­skrant Mag­a­zine: Jean-Paul Schad­dé van Dooren: Ik houd van stipjes’

‘Het logo van Nike Air Jordan. Je kunt mij uittekenen met mijn Nikes, mijn krulsnor en een biertje in mijn hand. Ik kreeg ik het T-shirt van de medeoprichter van onze blog Cityguys. Ik draag hier ook Nikes. De meeste sneakerfans houden hun schoenen superschoon, maar dat hoeft voor mij niet. Ik houd van stipjes. Soms draag ik een stipjesoverkill.’ Lees verder…

https://www.volkskrant.nl/magazine/jean-paul-schadde-van-dooren-ik-houd-van-stipjes~a4499424/

Volkskrant Magazine Smaakmaker JP
Zoals je ziet vinden we interviews geven ontzettend leuk. Wil je ook een keer iets vragen? Stuur dan even een mailtje!

Damn broer, deze hotspots móét je delen met je maten!