Spring naar inhoud
Zoeken
Ketel One Workshop Bloody Mary

Part­ner­ships en samenwerken

Steven StrijboschJP Schaddé van DoorenRoger BloemStevenJP & Roger

In de afgelopen jaren hebben we als influencers en ambassadeurs samengewerkt met prachtige, toffe merken. Van Diageo (Ketel One, Bulleit Bourbon) en Maxxium (Jägermeister, Villa Massa), tot evenementenorganisaties zoals Taste of Amsterdam en Horecava. We worden dolgelukkig van anderen kennis te laten maken met mooie producten en diensten. Online via onze sociale kanalen, podcast en website, maar ook op fysieke locaties.

Sto­ries

In een samenwerking ligt onze focus altijd op het sociale aspect; zowel online en offline. Vaak in de vorm van vlogs, social stories en artikelen, maar ook regelmatig als ambassadeurs of als (mede-)organisatie van lanceringen en evenementen. Wij gebruiken graag ons netwerk van influencers, ondernemers en horecaliefhebbers. Alles om awesome content te maken over food, drinks en hospitality. Ook vinden we het fantastisch om op persreis te gaan zodat we echt het gevoel van een merk kunnen overbrengen aan onze volgers.

Cityguys Ketel One Taste Brunch

Tijdens Taste of Amsterdam organiseerden we een brunch voor andere influencers.

Even­e­menten

We organiseren regelmatig brunches voor Ketel One, o.a. tijdens Taste of Amsterdam. Bij Tante Nel gaven we met Jägermeister en Loopuyt het startsein voor de Rotterdam Marathon. We lanceerden onze eigen pizzaparty bij Wilde Westen en hielden een taptour langs onze favoriete horecazaken om onze biermap te promoten. Boottochten zijn best wel ons ding en we haalden zelfs het nieuws met ons Dry January-faalfeest met Rutte Gin.

Cityguys op het menu

Ook ontwikkelen we met enige regelmaat onze eigen producten voor of samen met klanten, al dan niet per ongeluk. Soms worden we wakker met een eigen cocktailcreatie. Kan gebeuren! Zodoende hebben we een eigen pizza bij Wilde Westen, een Bloody Mary bij Mama Makan en ontwikkelden we ooit samen met The Beef Chief een eigen burger. Eigenlijk wordt het wel tijd voor een eigen biertje. Hint.

Steven JP Matthijs Villa Massa

Voor Villa Massa vlogen we naar Sorrento om citroenen te plukken!

Medi­ak­it

Wij geloven heilig in langlopende samenwerkingen waarbij we daadwerkelijk geloofwaardige en kwalitatieve content kunnen creëren. Om inzicht te geven in onze diensten, prijzen en bereik op onze kanalen hebben we een mediakit samengesteld. Waanzinnig professioneel.

Download hier onze mediakit. Samenwerken? Mail ons op hallo@cityguys.nl of stuur ons een berichtje op @cityguys.nl

Cityguys Mediakit

Tes­ti­mo­ni­als

Om de kracht van onze samenwerkingen duidelijk te maken hebben we enkele vrienden en partners gevraagd om een testimonial achter te laten. Ontzettend Hyves.

"Ze dronken eerst 20 cocktails en zijn toen weggegaan zonder foto's te maken, vijf sterren" - Ron Simpson, eigenaar The Avocado Show.

“Geen hoge dunk van deze jongens.” - Michael Jordan, acteur Space Jam.

“Zelfs al nomineren we héél Nederland voor de Esquire Best Geklede Man, dan worden ze nog laatste.” - Arno Kantelberg, hoofdredacteur Esquire.

“Ik weet niet wat geloofwaardiger is: dat de Cityguys een Dry January hebben gedaan of dat deze citaten allemaal echt zijn…” - Henk Witteveen, oprichter Earth Water.